Meliana a 14 d’octubre de 2022
NORMES ORGANITZATIVES
1- Per a fer ús diari
del servei de menjador, la família de l’alumnat, presentarà la instància del centre sol·licitant el servei en nom de l’alumnat, dins del
termini establert.
2- La falta
d’assistència per a ser degudament justificada, ha de ser notificada abans de
les 09:15, del dia en qüestió, al
correu electrònic: menjadorelcrist@hotmail.com amb totes les dades de l’alumne: nom, cognoms, curs, grup i dia de la falta i
a més a més, ha de ser contestat amb
un “rebut”. Aquest correu és només per a la justificació de la falta i del menú dieta.
3- En el cas d’una falta degudament
justificada, se’ls tornarà la quantia cobrada.
4- Es manté la
possibilitat d’utilitzar un menú de dieta, sempre que estiga justificat. La sol·licitud del qual s’haurà de fer també al correu menjadorelcrist@hotmail.com per part de les famílies
abans de les 09:15.
5- No es podrà facilitar a l'alumnat cap tipus de medicament excepte els casos que estableix
la normativa, en aquests últims,
per a la seua administració, els/les pares/mares/tutors/es
legals hauran de fer una sol·licitud
amb la instància normalitzada facilitada pel centre amb l’informe mèdic corresponent.
6-
La participació de l’alumnat en les activitats
educatives programades és obligatòria, segons els termes establers en les seues obligacions.
7- L’impagament d’un
mes suposarà la baixa del menjador.
Al primer rebut tornat es donarà de baixa de la domiciliació bancària. A partir d’eixe moment, i sempre que no hi haja pagaments pendents, per a continuar
matriculat al menjador es remetrà un
rebut amb la despesa que s’haurà de pagar
abans del dia 1 del mes en qüestió.
8- Quan hi ha una
eixida, el dinar per a l’alumnat de menjador és de pícnic, les famílies de l’alumnat
que realitza l’eixida no poden justificar
la falta.
9.-
Per a poder fer ús del menjador l’alumnat ha de tindre autonomia a l’hora de
menjar i no pot negar-se
a prendre el menú que li correspon.
10.- El reiterat incompliment de les normes suposarà
la baixa del menjador.
11.- L’ equip del menjador aplicarà
les mesures sanitàries i de seguretat pertinents, així com les famílies han de col·laborar en
la conscienciació de l’alumnat per al compliment de les normes.
Atentament
L’encarregada de menjador La directora
Mª José Barres
Soro Julia Manchano
Romera
Meliana 14 de octubre de 2022
NORMAS ORGANIZATIVAS
1.- Para hacer uso diario del servicio de comedor, la
familia del alumnado, presentará la instancia del centro solicitando el servicio en nombre del alumnado, dentro del plazo establecido
2.- La falta de asistencia para ser debidamente justificada, debe ser notificada antes de las 09:15, del día en cuestión al correo electrónico: menjadorelcrist@hotmai.com con todos los datos del alumno: nombre apellidos, curso, grupo y día de la falta y además tiene que ser contestado con un “Rebut”/
Recibido”. Este correo es solo para la justificación de la falta y del menú dieta.
3.-
En caso de una falta debidamente justificada, se devolverá la cuantía cobrada.
4.- Se mantiene la posibilidad de utilizar un menú dieta, siempre
que esté justificado. La solicitud del cual se hará también
al correo menjadorelcrist@hotmai.com, antes de la 09:15.
5.- No se podrá facilitar al alumnado ningún tipo de
medicamento excepto los casos que establece la normativa, en estos últimos,
para para su administración, los madres/madres/tutores/as legales
tendrán de hacer una solicitud
con la instancia normalizada
facilitada por el centro con el informe médico correspondiente
6.- La participación del alumnado en las actividades
educativas programadas es obligatoria según los términos establecidos en sus
obligaciones.
7.- El impago de un mes supondrá la baja del comedor.
Al primer recibo devuelto se dará de baja de la domiciliación bancaria. A
partir de ese momento y siembre que
no haya pagos pendientes para
continuar matriculado en el comedor se remitirá un recibo con el pago que
se tendrá que realizar antes del día
1 del mes en cuestión.
8.- Cuando haya una salida, el alumnado del comedor tendrá
comida de picnic y no se podrá justificar la falta.
9.- Para poder hacer uso del comedor el alumnado tiene que
ser autónomo a la hora de comer y no puede
negarse a tomar el menú que
le corresponde.
10.- El reiterado
incumplimiento de las normas supondrá la baja del comedor.
11.- El equipo de comedor aplicará las medidas sanitarias y
de seguridad pertinentes así como las
familias deben colaborar en la concienciación del alumnado para el cumplimiento de las
normas.
Atentamente,
La encargada de comedor La directora
Mª José Barres
Soro Julia Manchano
Romera