CIRCULAR INFORMATIVA Nº 6

 Meliana a 27 d’octubre de 2020

A TOTES LES FAMÍLIES DEL CENTRE

Es recorda  a les famílies, que segons el Pla de contingència del centre, Secció B: Zona accés i eixida de l’edifici:

“Es preveu que a més del personal treballador del centre i de l’alumnat, únicament accediran al centre les persones que es comprove que tenen la cita, en data i hora, i de manera individualitzada, excepte aquells casos en els quals es tracte d’una persona adulta acompanyada per una persona amb discapacitat, menor o major. Indicant-los que romandran en les instal·lacions el temps imprescindible per a la realització de les gestions pròpies del procediment”

A més a més, segons les instruccions generals de la Conselleria que s’hauran de garantir per a la prevenció de la COVID-19,:

“S’hauran de restringir els moviments de personal aliè el màxim possible i el públic en general haurà de quedar-se en l’exterior de l’edifici i guardar la distància de seguretat”.

“No pot acudir al centre l’alumnat amb símptomes compatibles amb la COVID-19 o diagnosticat de la COVID-19, o que es trobe en període de quarantena domiciliària per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticat de la COVID-19, així com si està a l’espera del resultat d’una prova PCR o de diagnòstic molecular.”

Per la qual cosa, no es pot dur al centre, durant la jornada escolar motxilles, materials, esmorzars, aigua..., per part dels familiars.

El Pla de contingència el teniu a la pàgina web del centre.

D’altra banda, l’assemblea de centre formada pels representants de l’alumnat reunida el 16 d’octubre, ha acordat, per unanimitat, les normes següents per al curs 2020-2021, que s’adjunten.

Atentament                                                                         L’Equip directiu


Meliana 27 de octubre de 2020

A TODAS LAS FAMÍLIAS DEL CENTRO

Se recuerda a las familias, que según el Plan de contingencia del centro, Sección B: Zona de acceso y salida del edificio:

“Se contempla que además del personal trabajador del centro y del alumnado, únicamente accederán al centro las persones que se compruebe que tengan la cita, en fecha y hora, y de manera individualizada, salvo aquellos casos en los que se trate de una persona adulta acompañada por una persona con discapacidad, menor o mayor. Indicándoles que permanecerán en las instalaciones el tiempo imprescindible para la realización de las gestiones propias del procedimiento.

Además, según las instrucciones generales de la Consellería que se habrán de garantizar para la prevención de la COVID-19,:

“Se tendrán que restringir los movimientos de personal ajeno lo máximo posible y el público en general tendrá que quedarse en el exterior del edificio y guardar la distancia de Seguridad”.

“No puede acudir al centro el alumnado con síntomas compatibles con la  COVID-19 o diagnosticada de COVID-19, o que se encuentre en periodo de cuarentena domiciliaria por haber tenido contacto estrecho con alguna persona con síntomas o diagnosticada de covid-19, así como si está a la espera del resultado de una prueba PCR o de diagnóstico molecular”.

Por todo ello, no se puede traer al centro, durante la jornada escolar mochilas, materiales, almuerzos, agua...por parte de los familiares.

El Plan de contingencia lo tenéis en la página web del centro.

Por otra parte, la asamblea de centro formada por los representantes del alumnado reunida el 16 de octubre, ha acordado, por unanimidad, las normas siguientes para el curso 2020-2021, que se adjuntan.

Atentamente                                                                      El Equipo directivo