CIRCULAR DEL MENJADOR Nº1

                                                                                Meliana a 14 d’octubre de 2022

                                                                               


 NORMES ORGANITZATIVES

 

    1-  Per a fer ús diari del servei de menjador, la família de l’alumnat, presentarà la instància del centre sol·licitant el servei en nom de l’alumnat, dins del termini establert.

2-  La falta d’assistència per a ser degudament justificada, ha de ser notificada abans de les 09:15, del dia en qüestió, al correu electrònic: menjadorelcrist@hotmail.com amb totes les dades de l’alumne: nom, cognoms, curs, grup i dia de la falta i a més a més, ha de ser contestat amb un “rebut”. Aquest correu és només per a la justificació de la falta i del menú dieta.

3-  En el cas d’una falta degudament justificada, se’ls tornarà la quantia cobrada.

4-   Es manté la possibilitat d’utilitzar un menú de dieta, sempre que estiga justificat. La sol·licitud del   qual s’haurà de fer també al correu menjadorelcrist@hotmail.com per part de les famílies abans de les 09:15.

5-    No es podrà facilitar a l'alumnat cap tipus de medicament excepte els casos que estableix la normativa, en aquests últims, per a la seua administració, els/les pares/mares/tutors/es legals hauran de fer una sol·licitud amb la instància normalitzada facilitada pel centre amb l’informe mèdic corresponent.

    6-    La participació de l’alumnat en les activitats educatives programades és obligatòria, segons els termes establers en les seues obligacions.

7-    L’impagament d’un mes suposarà la baixa del menjador. Al primer rebut tornat es donarà de baixa de la domiciliació bancària. A partir d’eixe moment, i sempre que no hi haja   pagaments pendents, per a continuar matriculat al menjador es remetrà   un rebut amb la despesa que s’haurà de pagar abans del dia 1 del mes en qüestió.

8-  Quan hi ha una eixida, el dinar per a l’alumnat de menjador és de pícnic, les famílies de l’alumnat que realitza l’eixida no poden justificar la falta.

9.- Per a poder fer ús del menjador l’alumnat ha de tindre autonomia a l’hora de menjar i no pot negar-se a prendre el menú que li correspon.

    10.- El reiterat incompliment de les normes suposarà la baixa del menjador.

11.- L’ equip del menjador aplicarà les mesures sanitàries i de seguretat pertinents, així com les famílies han de col·laborar en la conscienciació de l’alumnat per al compliment de les normes.

Atentament

L’encarregada de menjador                                                         La directora

José Barres Soro                                                          Julia Manchano Romera




Meliana 14 de octubre de 2022


 NORMAS ORGANIZATIVAS

    1.- Para hacer uso diario del servicio de comedor, la familia del alumnado, presentará la instancia del centro solicitando el servicio en nombre del alumnado, dentro del plazo establecido

    2.- La falta de asistencia para ser debidamente justificada, debe ser notificada antes de las 09:15, del día en cuestión al correo electrónico: menjadorelcrist@hotmai.com con todos los datos del alumno: nombre apellidos, curso, grupo y día de la falta y además tiene que ser contestado con un “Rebut”/ Recibido”. Este correo es solo para la justificación de la falta y del menú dieta.

    3.- En caso de una falta debidamente justificada, se devolverá la cuantía cobrada.

4.- Se mantiene la posibilidad de utilizar un menú dieta, siempre que esté justificado. La solicitud del cual se hará también al correo menjadorelcrist@hotmai.com, antes de la 09:15.

5.- No se podrá facilitar al alumnado ningún tipo de medicamento excepto los casos que establece la normativa, en estos últimos, para para su administración, los madres/madres/tutores/as legales tendrán de hacer una solicitud con la instancia normalizada facilitada por el centro con el informe médico correspondiente

6.- La participación del alumnado en las actividades educativas programadas es obligatoria según los términos establecidos en sus obligaciones.

7.- El impago de un mes supondrá la baja del comedor. Al primer recibo devuelto se dará de baja de la domiciliación bancaria. A partir de ese momento y siembre que no haya pagos pendientes para continuar matriculado en el comedor se remitirá un recibo con el pago que se tendrá que realizar antes del día 1 del mes en cuestión.

8.- Cuando haya una salida, el alumnado del comedor tendrá comida de picnic y no se podrá justificar la falta.

9.- Para poder hacer uso del comedor el alumnado tiene que ser autónomo a la hora de comer y no puede negarse a tomar el menú que le corresponde.

    10.- El reiterado incumplimiento de las normas supondrá la baja del comedor.

11.- El equipo de comedor aplicará las medidas sanitarias y de seguridad pertinentes así como las familias deben colaborar en la concienciación del alumnado para el cumplimiento de las normas.

                                                                           Atentamente,

                    La encargada de comedor                                                    La directora

                     José Barres Soro                                             Julia Manchano Romera